(Arctic Monkeys, Favourite Worst Nightmare, Domino, 2007)
Uitaţi-vă puţin la hainele lor, mai ales la parpalacul “Dolce&Obor” de pe băjetul durduliu din plan îndepărtat.
Când te îmbraci în halul ăsta deşi faci parte din cea mai lăudată trupă britanică a ultimilor ani înseamnă că eşti mult prea sigur pe tine ca să-ţi pese cum arăţi.
Sau că, în ciuda tonelor de bling care te înconjoară într-o asemenea industrie, ai o mare doză de bun-simţ proletar, de reţinere, de modestie chiar.
Vorba lui Liam Gallagher, pe care Arctic Monkeys îl tot invocă drept tăicuţu’ lor spiritual: they don’t have stage outfits, mate, you have to respect that.
Adolescenţi fluorescenţi
Cunoaşteţi povestea – myspace.com, cu toţii în jurul vârstei de 20 de ani, cel mai bine vândut album de la “Definitely Maybe” încoace (again, Oasis!). Not gonna bore ya wid dat shite, awright?
Nu găsesc că Arctic Monkeys ar fi salvatorii rockului. Am explicat aici de ce numai ideea că rockul are nevoie de salvare mă scoate din pepeni. Dar nici alături de ăia care-i consideră nişte mucoşi irelevanţi nu stau.
Poate c-au avut doar un noroc chior, dar chior trebuie să fii să nu observi că sunt, în cel mai rău caz, fotografia unei generaţii. Făcută cu telefonul mobil, se-nţelege.
Iar faptul că reuşesc să şi cânte – onest, direct, ireverenţios, câteodată cu duioşie - e bucuria cea mai mare şi singurul argument de care am nevoie.
37.38
Atâtea minute durează “Favourite Worst Nightmare” şi e suficient să-ţi dai seama că “Whatever people say I am, that’s what I’m not” n-a venit chiar de nicăieri. De observat, la repezeală, oximoronul din titlu – iarăşi, un semn că Alex Turner e mai mult decât un puştiulică frumuşel. Chiar se pricepe să-nvârtă vorbele mai bine decât mulţi moşnegi băşinoşi.
“Fluorescent Adolescent”, de pildă, e povestioara tristă a unei dame puţin trecute, who “discarded all the naughty nights for niceness/Landed in a very common crisis”. Aşa că “everything’s in order in a black hole/Nothing seems as pretty as the past, though”. Nu pare mare lucru, dar când adaugi o voce sictirit-amuzată şi un ritm ghiduş tocmai ce-ai executat un mare hit.
Nu mai vorbesc de cârligul “See you later, innovator!” (“Brianstorm”), parcă scuipat cu gândul că se va împământeni în limba de zi cu zi, aia cu accent cockney, obsedată de Man United şi cu burtă de bere.
Sau de melancolia adolescentină, care ştie ea ce ştie, din “Only ones who know”: “I hope you’re holding hands by new year’s eve/They made it far too easy to believe/That true romance can’t be acheived these days”.
Fast forward
Asta e impresia pe care ţi-o lasă majoritatea bucăţilor de pe album – că se grăbesc undeva (Hey, guys! See ya in the charts!). Intri, îţi faci treaba, zici săr’na. Ceea ce nu înseamnă că vreun cântec ar fi leneş/plicticos. Toată zbaterea aia, îndeobşte confuză, care te umple de coşuri la douăj’ de ani e bine ţintită înspre chitări şi tobe.
Ai, carevasăzică, asprimi şi viteză. “This house is a circus” te pune în mişcare una-două, “Brianstorm” porneşte zgomotos, “Balaclava” pune basul să te păcălească puţin – un, doi, trei – după care purcede sincopat, iar “Teddy Picker” comprimă, parcă, toată zbânţuiala lui “Whatever people say I am…”.
De data asta, însă, îşi mai şi trag salutar sufletul. Prima jumătate a lui “Do me a favour”, cu slide guitar şi cu percuţie calmă, ţi se bagă direct în sânge. Iar “505″ a câştigat deja trei sferturi dintre fetele pe care le cunosc. Şi pe bună dreptate, pentru că e o vivisecţie înspăimântător de matură şi un cântec al cărui destin e să umple stadioane.
Aici se produce, de fapt, declicul: nimic în plus, nimic în minus. Muzică de dragul muzicii. You really have to respect that.

decembrie 20, 2007 la 9:37 am |
I said I bet that you look good on the dance floor, la la la a fost refrenul câtorva săptămâni.
)
Abia aştept să văd dacă “mă prinde” şi “cosmarul”.
Apropo, cred ca n-am mai găsit pe undeva cuvantul oximoron de prin liceu. 10q.
decembrie 20, 2007 la 11:30 am |
Baaaaaaiiii! Io am fost aia care a descoperit “505″, da? Macar un merit sa am, daca tot insisti ca mi-ai dat cu albumul peste urechi
decembrie 20, 2007 la 7:51 pm |
Da, doar ca pe mine m-au obosit deja. =S In locul lor as lua o pauza pentru urmatorii 2 ani si as pleca in turnee.
decembrie 20, 2007 la 9:21 pm |
I absolutely heart arctic monkeys!
Si da, gasesc ca baiatu’ e cu siguranta cel mai bun lyricist de multa vreme incoace. Mie mi-au tot ramas prin cap “sorry sweetheart but I’d much rather keep on the balaclava” si mai ales “and to tear apart the ties that bind perhaps fuck off might be too kind”:) 505 a fost si preferata mea multa vreme pana am ajuns sa nu o mai suport because of a sorry ass who had it as an alarm tone:))
All in all mie imi place f mult albumul, nu gasesc ca “vai ce cadere fata de “Whatever…” cum a cam zis presa. Uite, de pilda, ia If You Were There, Beware de la 2:36. Love that part, nu ma pot abtine sa nu ma batai pe ea indiferent ce-as face! Simple, yet brilliant!
Cele mai reusite “versuri potrivite” de la ei mi se par insa astea din The View from the Afternoon: “And she won’t be surprised and she won’t be shocked/When she’s pressed the star after she’s pressed unlock/and there’s verse and chapter sat in her inbox/and all that it says is that you’ve drank a lot”. Si-ti garantez ca trei sferturi din fetele pe care le cunosti o inteleg prea bine si pe-asta:)
Uh, am scris o gramada si fangirlie rau:)) dar de, ce mai pot sa adaug, decat ca I’m definitely seeing them live in ‘08!
decembrie 21, 2007 la 2:08 am |
Arctic Monkeys…Am o ură nejustificată logic pentru grupuleţul ăsta.
Nu le suport nici feţele, nici versuleţu’, nici îmbrăcămintea…şi -mai ales!- nici sound-ul…
De ce?
Aşa. Mi se par grozav de pe dinafară! Dinafara a ce? … Am spus: “o ură nejustificată logic”…
Iar faza cu fan Arctic Monkeys…E de-a dreptul de mulţime!
Toţi bolovanii din Bucureşti [cu minusucule, obiective excepţii, desigur] sunt FANI…Arctic Monkeys…
[După cum ai observat...Ideea de FAN mă afectează atît de tare că mi-am scos din header de cîteva luni subtitlul "a Bjork's fan sound check"...]
decembrie 21, 2007 la 2:10 am |
@MAD: nu mă stârni, că acu’ trântesc o dihotomie, puţin maniheism şi vreo două-trei idiosincrasii, care să dea gust supei primordiale. Am I making any sense?
@Shortcut: tu ai descoperit 505. Da’ cine-a luat albumu’, mânca-ţi-aş??? Cine te-a silit, în ciuda instinctelor tale, să-l asculţi? Ai??? Mai pupai tu 505 la Sfântu’ Aşteaptă!
P.S.: dacă şi de data asta faci bot te-alerg până când pierzi cinci kile!!!
@CSS: în anul de după “Whatever people say…” au avut găleţi de concerte, în vară au fost headlineri la Glasto&Benicassim, etc. Poate că bat fieru’ cât e cald, I dunno, dar mi-aş dori rău să nu se smântânească precum Oasis.
@Korova: sunt de-a dreptul impresionat. Şi mă bucur că ai spus-o tu (mie mi-era să nu dau în exageraţiuni): the bloke is THE best lyricist in the business.
decembrie 21, 2007 la 2:11 am |
Mie mai nou îmi place Woods In Huge Little Plastics Of A Drowned In Cassoks Heart.
Nu e un nume mişto?…Doamne, deja îmi imaginez cum le sună discografia!
Hai, ma lăsaţi odată cu trupele astea “mişto” ale voastre!!!
Voi aţi auzit cum sună un album sănătos?
decembrie 21, 2007 la 2:19 am |
Take it easy, pumpkin. Nu fă ca puriştii Nirvana, care or să moară convinşi că “In Utero” sau “Bleach” sunt de o mie de ori mai bune decât “Nevermind”, when truth is că fără “Nevermind” n-ar fi auzit de Nirvana cât îi lumea. Arctic Monkeys are a fine band. Câtă lume crede asta (sau din ce cauze) n-are nici o importanţă. Ce vreau să spun e că beyond all the hype there’s something extremely genuine about them. I.e., chit că mă repet, muzică de dragul muzicii.
decembrie 21, 2007 la 2:37 am |
La ce petrecere te-ai îmbătat pe ritmurile lor slinoase?…Te rog, lasă-mă cu ăştia!
Justificat sau ba, sunt 0! [pentru mine.]
decembrie 21, 2007 la 2:42 am |
Iau lightly ţâfna ta, dar – de vreme ce tot aducea MAD în discuţie varii neologisme – nu crezi că eşti olecuţă maniheist? L-aş putea face ţăndări, cu argumente, pe mult-iubitul dumitale R.Ashcroft, but I’d rather live and let live.
decembrie 21, 2007 la 4:11 am |
Lightly vreau s-o si iei. Exact asa pun problema! E vorba de preferinte, acumulari, momente potrivite. Asa e muzica facuta sa vina. Sa zicem ca mie pur si simplu mi-au picat intr-un moment extraordinar de prost Maimutele Arctice. Si de-atunci, pa pa!
Ashcroft nu e un zeu. Cu atat mai putin unul muzical. But he’s still my Ashcroft.
Cam asa si cu Arcticii astia ai tai…”genuine”.
decembrie 21, 2007 la 4:12 am |
Vorba lu’ Seal…”Who am I to judge the colour of your hair?”…
decembrie 21, 2007 la 4:13 am |
P.S.: Macar din snobism si tot as merge la un concert al lor…Poate vine la Bestfest.
decembrie 21, 2007 la 4:17 am |
P.S. 2: Sunt maniheist daca “bine si rau” e echivalent cu “totul sau nimic”.
decembrie 21, 2007 la 6:03 am |
Mai întind puţin, numai puţin, mica noastră “păruială”, după care o consider închisă. Eu cred că nu poţi echivala “binele” cu “totul” sau “răul” cu “nimicul” decât în foarte puţine împrejurări – sub nici o formă în împrejurarea de-acum. In the end, Arctic Monkeys “are just a band”.
Însă opţiunile prea categorice sunt un semn de lene intelectuală, pardon de vorbă mare, atunci când nu sunt semnul a ceva mult mai grav. Studii de caz: recenta opăreală a BOR-ului din cauza publicării în româneşte a “Versetelor Satanice” sau mult mai complicatul caz Grass (îţi recomand din inimă “Toba de tinichea” şi “Decojirea cepei”, în ordinea asta).
Nu pui, cu regret constat, deloc “lightly” problema: ne cerţi, te enervezi, întrebi dacă am auzit cum sună “un album sănătos” , spui că ritmurile lor sunt “slinoase”, îmi cer să te las, pentru a ajunge totuşi la concluzia că, “măcar din snobism”, tot ai merge la un concert de-al lor. Nu crezi că în felul ăsta îţi dinamitezi argumentaţia?
Termin îndată, mai ai un strop de răbdare. Imaginează-te în marea de “bolovani (cu minusucule, obiective excepţii)”, de la concert: tu, cel de-acum, ar trebui să te consideri pe tine, cel din viitorul acela, “un bolovan”. Objectively speaking
Dar sunt convins că ai o părere mai bună despre tine şi chiar e cazul s-o ai, mai ales că tu însuţi te întrebi, printre multe contradicţii, “who am I to judge the colour of your hair?”
Gata. Dacă îţi pare că te dăscălesc sau că am a patronising attitude, să mă ierţi. Încă o dată: they’re just a band. Şi, după cum spuneam, nu duc mai departe discuţia asta.
decembrie 21, 2007 la 9:11 am |
Bine ca esti tu destept si argumentat
Asta pentru ca da, mai tot timpul, ai dreptate. Anyhow, I’m not THAT fat!
decembrie 21, 2007 la 9:30 am |
Te-ai ambalat bine. Si in felurile tale ai mare dreptate. Poate sunt un lenes (intelectual).
…Ca sunt un om al contradictiilor de tot felul!? Mare scofala!
Altfel, n-ai fost niciodata la concertele unora care nu-ti placeau taman cum trebuie prin biblioteca personala?…Fie si macar “din snobism”?…Din nevoia de “mah, o experienta, ce sa zic…”?
Nu, nu am sa ma consider nici-un fel de bolovan atunci. Am sa fiu un nenea obscur, care uraste Arctic Monkeys si care a venit la concertul ala ca sa-si confirme printr-o experienta live convingerile.
Da. Am o parere foarte buna despre mine. Si, da!, nu am nici cea mai mica treaba cu ce-ti place tie. Remarca cu “Te rog, lasă-mă cu ăştia!” ai luat-o, vad, tare personal si nu era, pe foarte bune!, cazul.
Album sanatos = am ramas eu, castile si o proiectie.
Nici macar fatidicul “Hu Dă Fac Ar Arctic Manchiz” EP-ul din 2006 nu m-a convins c-ar avea cine-stie-ce veleitati. Cu atat mai putin caracteristicile deconectante ale unui album sanatos. Desigur, “o proiectie” afiseaza si ei…Dar prea low ca sa fie high. Ce sa mai zicem de “cosmar”.
Hai ca m-am saturat de-atatea terminologii si argumente cliseice…
Uite ma termin aici.
In fond, nu voiam decat sa-ti spun ca: Arctic Monkeys sunt o trupa care nu imi place, as merge la un concert de-al lor asa, “de-al dracu’! “, si ca ma doare nesfarsita ta desfasurare de cateva posturi incoace a acestor NME senzeişăns.
But then again: “who am I to judge the colour of your hair?”
Contradictii? I don’t give a fuckin’ fuck!
Stiu o treaba sigura: nici legile tale, nici ale mele…nu fac legea. E doar o milogeala intelectuala reciproca, blogosferica pe deasupra si din pacate.
P.S.: Probabil ca Arctic Monkeys sunt foarte misto ei asa…Behind The Music…De iesit probabil la o bere in cluburile alea londoneze mumoase si drăgăstoase…Poate ca merge.
Tu ma faci dovlecel, eu purcel…Si uite ce bine ne simtem.
P.S.-u’ pulii: Stii de fapt de unde pana unde am izbucnit in toata aceasta Arctic-ranchiună…Ii asociez cu masive de emo…Cu istericale gen “Doamne, ce mişto e “Fake Tales Of San Francisco”, sugand o acadea roz…Cred ca nu Arctic Monkeys urasc cu atata patima, ci publicul hîd ce da din cap revoltator de ieftin la auzul unui bootleg cu un concert de-al lor, prima pe dreapta, pe Lipscani…Cam ca-n Club A…[Altele mai cul nu vreau sa mentionez...]…
De ce urasc un public? De ce ma cred eu mai zmeu?…Eh, hai lasa-ma, din nou zic!…Tu n-oi fi om…Tu n-oi avea ostentatii prostesti sau nejustificabile…Tu nu te-oi crede “un foarte bun cunoscator”!
Cata logoree! Si sunt convins ca tot prost ma crezi. Si dezinformat. Si infatuat si etc. Asa e natura pulii umana! Cateodata imi vine sa imi sterg marea porcarie de blogulet. Alteori inca mai cred in si-alti ofuscati Arctic Monkeys.
Practic: Deschide tu un “La Stere” si facem o bauta stereo!
Cu tot cu Timpuri Noi, desigur.
decembrie 21, 2007 la 9:31 am |
@Bjorker: nu te crede nimeni prost, that’s all I want to add. Potoleşte-te, altminteri te transformi într-un emo
@Shortcut: Who said anything about you being fat? I said you’d lose 5 kilos.
decembrie 21, 2007 la 9:38 am |
Ce uit eu: Esti mai batran ca mine. Ai descoperit, probabil, Oasis in ‘94, nu in 1999 (ca mine) si ai ascultat Pulp inainte de “We Love Life”-ul din 2001 (cum am facut eu). Nu am cum sa privesc fenomenul ‘90 asa cum il stii tu. Cu aceleasi borcane de gem si aceleasi simtiri.
Arctic Monkeys si atmosfera dumble-di-digari-doo “de pub” [altceva mai interesant n-am reusit sa scotocesc in sound-ul lor penal] tu o asociezi cu ceva. Eu cu altceva.
Cata filosofie, nu? [Da, stiam eu. Si eu sunt frapat.
]
decembrie 21, 2007 la 9:40 am |
“nu te crede nimeni prost, that’s all I want to add. Potoleşte-te, altminteri te transformi într-un emo” …[mersi, m-am calmat.]
decembrie 21, 2007 la 12:21 pm |
Dragi combatanti, mai bine-un cintec vesel de Radiohead sa cintam.
.
Un Jigsaw Falling into Place, acu nu gasesc alta rima. Ca si asa tre sa mai asteptam pina pe blogul asta se comite iar ceva pe In Rainbows, as promised and never delivered
Btw, Stere0, cred ca ti-a ajuns la urechi si discul 2 al albumului. Ai front de lucru suplimentar acum
decembrie 21, 2007 la 1:13 pm |
Mama, ce telenovela se desfasoara pe aici! =))
Stere0, ce vroiam sa subliniez de fapt era ideea de pauza. Consider ca 2 albume si un EP in doar 2 ani e mult, sau cel putin prea mult ca sa nu ma oboseasca. Nu vreau sa sune urat, dar eu personal sunt satul de Arctic Monkeys pana la exasperare. Daca mai vin si in 2008 cu un album… =S
decembrie 21, 2007 la 1:19 pm |
Mai usor cu prejudecatile pe scari, doar pe ideea asta am ceva de adaugat. In toata discutia asta creata artificial pe mine m-a intrigat doar intrebarea daca am ascultat un album sanatos. Vroiam sa intreb initial ce e aia un album sanatos si sa intreb daca se califica un Closer (JD), un Hatful of Hollow, un Daydream Nation, sau chiar The Bends (da, I’m rather Bends decat OK Computer) si What’s the Story, Morning Glory, pe care (ultimele doua) da, fiind mai “batrana” le-am prins de la data aparitiei. Dar ma bucur ca am redeschis pagina asta acum, nu mai e nevoie.
Ca o nota personala de sfarsit, la AM e de descoperit (if it comes naturally, of course) sinceritatea. Chiar asa as spune, some honest lads. Cam cum au mai fost niste briti obscuri atunci, uitati de tot azi, pe numele lor The Music. Some juggle the marketing ball into a success snowball, some don’t. I just enjoy them and oh boy, does it feel good to be able to still find a band to sing out loud and out of tune to.
“dooo the baad thiiing, take off yooour wedding ring”
decembrie 21, 2007 la 1:24 pm |
@CSS: ne-a cam luat valul, recunosc. Ai ai foarte mare dreptate – doua albume+un EP in doi ani is a bit too much. Sau poate-s timpurile prea grabite. Totusi, iacata un al doilea album LCD Soundsystem in acelasi an (http://www.nme.com/reviews/lcd-soundsystem/9319) si nimeni nu se plange.
@Sylvinho: a fost o juma’ de promisiune :-b, dar nu inseamna ca fug de responsabilitate. Cel mai probabil, insa, o sa duc magaria pana la capat in 2008. Nu da! Nu la operatie!! Au!!!
decembrie 21, 2007 la 2:56 pm |
God, cat scroll a trebuit sa dau!
)
)
Idiosincrasie is perfect. dar la ce?
decembrie 21, 2007 la 3:44 pm |
@Korova
Daca iti plac The Music…Poa’ sa-ti faca placere cat oi vrea tu Arctic Monkeys, ca tot prietena mea ramai…
@Clover Shaped Screwdriver
Exact asta spuneam si eu cumva…Frate, cred ca numai Mihai Traistariu (nu intrebati de ce el exemplu…) mai are 10 albume in 10 ani (spunea el odata, undeva ca vreo 10 ii ies, daca le adauga si p-alea de la Valahia)!…
Altfel: La telenovele ma pricep, stii bine. Apreciez ca, subtil, esti de partea mea.
P.S.: In timp ce scriu, directorul de vanzari de la Radio Total imi trimite aceasta mirifica urare [mass desigur]:
“Acum, colindele se nasc din sentimente curate
si
Iti trimit GANDURI BUNE ce se aseaza cuminti sub brad.
Magia Sfintelor Sarbatori sa te cuprinda, sa-ti aduca tot binele din lume, multa sanatate si belsug, dorinte implinite, mese bogate, dragoste fata de cei dragi si apropiati,
prosperitate si intelepciune !
La MULTI ANI ! ”
Nu-i asa ca si voi credeti in Magia Sarbatorilor? ;;) ?
Blink!-Blink!
decembrie 21, 2007 la 4:28 pm |
Korova: se baga si mandea in seama, da’ Music au rulat mult la mine in cap si chiar acum sunt in playlist. Da, deci mai sunt oameni care asculta The Music! Purtatorule de blog aici de fata, se aude?
decembrie 21, 2007 la 4:29 pm |
Welcome To The North, ma frenzi!
decembrie 21, 2007 la 4:46 pm |
Uaa, ce misto, deci nu sunt singura:) Chiar n-am mai intalnit/auzit de nimeni care sa-i mai serveasca in ultimii ani. Mai ca, in spiritul sarbatorilor sfinte de Craciun, imi vine sa spun va iubesc, fratilor!:) hai, group hug:))
decembrie 22, 2007 la 4:46 am |
http://todenyasound.blogspot.com/2007/04/music-simpatici-terifiani-chic.html
Iata cand m-a apucat pe mine pofta de vorbit despre ei.
Group hug, ca vine Craciunul!
decembrie 22, 2007 la 4:49 am |
“They are currently working on their third album. Rob Harvey released this statement on their MySpace site in July 2007″…
Conform site-ului oficial…Mai mult: ALBUMUL NOU E CAM GATA!!!
Abia astept!
decembrie 22, 2007 la 5:29 am |
ce-am aflat in seara asta, ramanand cu gurita cascata: http://todenyasound.blogspot.com/2007/12/radiohead-n-romnia-n-vara-lui-2008.html
decembrie 30, 2007 la 2:09 am |
Clover Shaped Screwdriver si bjorker: faza cu doua albume juma in 2 ani si faza cu traistariu sunt stupide.
.
formatii cu albume scoase pe “banda rulanta”:
blur intre 93 si 99, 7 albume – ai dracu, de unde au avut frate atata material.
oasis 94-95 2 albume – pe urma le-a cam disparut inspiratia si au lasat-o mai moale
the smiths 84-88 5 albume (unul live) + 3 compilatii (wow) – pe urma fiecare pe drumul lui
sonic youth 83-88 5 albume + 1 compilatie + 1 soundtrack (wow)
suede 93-94 2 albume – pauza de 1 an ca s-au certat ca kiorii
Belle & Sebastian 2 albume in 96
ma intreb ce plictisita era lumea de led zeppelin, rolling stones, beatles, the who, david bowie cand scoteau albumul (chiar albumele) si anul.
btw – nici eu nu sunt un fan d’al maimutzelor dar cred ca din 2 albume faci unul misto. ceea ce nu pot spune de richard ashcroft cu 3 albume
ianuarie 2, 2008 la 4:30 am |
Maimutza draga…Nu doar ideea ci si Traistariu in sine cu tot cu albumele lui si “anul” e de tot amuzamentul…
Cat despre paralela matale…Cum ca si Ashcroft e de cacat in felul lui…Nu ma ajuta deloc.
Toata nenorocirea de mai sus era o pledoarie despre “de ce ne plac prostii astia si nu prostii aia”…
Nu-mi plac Arctic Monleys pentru ca sunt prosti in stilul ala, imi place Ashcroft pt ca e prost in felul asta. Cam asta e marea demagogie.
Cum ziceam…Cutare chestie “tu o asociezi cu ceva. Eu cu altceva.”…
ianuarie 2, 2008 la 4:38 am |
Si ca sa inchei apoteotic…Ca tot veni anul nou: M-am bagat prost in discutia asta in seama…Pentru ca consider ca nu avem cum si mai ales de ce sa ne certam unii pe altii pentru ca placem x sau y chestie…
E ca atunci cand mie imi place (totusi) Class sau K-pital si Laura Stoica…[vezi-mi blogul]
Guilty pleasures sau mai mult decat atat…E o lege interioara ce face legaturi cu momente, mirosuri, intamplari, situatii din trecut care ti-au facut, si pesemne inca iti mai fac, placere…PE sunetele alea.
So, Arctic Monkeys e ultra grup, Traistariu a ajuns accidental in discutie [tot din motivele "legii interioare" - n.r. - a fost odata invitat la Radio Total si nu m-am putut abtine sa nu rad la pseudo-interviul ce l-a acordat...], eu raman cu michiduţă al meu – Sir Richard Ashcroft…Iar tu…Cu ce-oi mai vrea…
Sa invatam deci sa nu sa ne strangulam propuneri muzicale, ci…realmente sa ne propunem.
[Ma cert si pe mine totodata, avand in vedere scenetele "degeaba" din comentariile de mai sus...]
ianuarie 2, 2008 la 4:39 am |
…a se mi se scuza si cacofonia desigur.